FANDOM

Penelope

Penelopa w "The Guy of Her Dreams".

Penelopa ( Penelope Pussycat) (głosu użyczyła Victoria Jackson) jest dziewczyną Garfielda w "Garfieldzie i Przyjaciołach" ( Garfield and Friends ), stając się regularną postacią w sezonach 5 i 6 (trzy odcinki są zwane "Penelope Episodes"). Penny mieszka we włoskiej restauracji, co bez wątpienia jest głównym powodem, dlaczego Garfield utrzymuję z nią znajomość. Mówiąc wprost, Garfield bardziej ceni stołowanie się w restauracji za darmo niż poświęcanie uwagi Penelopie, co ją drażni, lecz nie powstrzymuje jej przed spotykaniem się z nim. Penny tłumaczy to w prosty sposób "Nieważne co robimy, dopóki robimy to razem" ( "I don't care what we do as long as we do it together.")

Penelopa pojawia się w odcinku Rap Garfielda śpiewając w kilku scenach.

Rysopis

Zastępując Arlene w "Garfieldzie i Przyjaciołach", Penelopa jest podobnie zbudowana jak Arlene, za wyjątkiem swojej charakterystycznej grzywki, pieprzyka na jej lewym policzku, niebieskich oczach i mniejszych ustach ( Penny używa jasnoróżowej szminki w Perypetiach Penelopy i "The Genuine Article", zmieniła jej kolor na ciemniejszy odcień w następujących odcinkach ).

Co do osobowości Penelopa różni się znacznie od Arleny - Penny rzadko drwi z Garfielda, znacznie rzadziej niż robi to Arlene; poza tym, związek Penny z Garfieldem wyraźnie ukazuje większe zaangażowanie po jej stronie, Garfield ceni Penelope bardziej za to, że mieszka ona we włoskiej restauracji niż za samą jej osobowość, co pokazano w Trzecim Odcinku z Penelopą ( "The Third Penelope Episode").

Lista odcinków

Ciekawostki

  • Penelopa częściej porusza się na wszystkich czterech łapach niż dwunożnie.
  • Penny posiada liczną rodzinę, włącznie z matką nieznaną z imienia, bratem Alem, jego nienazwaną żoną z ich trojgiem dzieci, zmarłym ojcem, dziadkami, ciotką, wujem i licznymi kuzynami.
  • Jej wygląd znacznie różni się w odcinkach - początkowo miała beżową sierść ("Perypetie Penelopy" i "The Genuine Article"), zastąpioną szarą w "Drugim Odcinku z Penelopą", "Musicalu Garfielda", "Trzecim Odcinku z Penelopą" , "Rapie Garfielda" oraz w "Wymarzonym Mężczyźnie", chociaż w tym ostatnim odcinku jej sierść ma odcień pośredni między szarym a beżowym.
  • Penny lubi śpiewać, co pokazała w czterech odcinkach - w krótkich przyśpiewkach w "Perypetiach Penelopy" i "Rapie Garfielda" oraz w śpiewanych odcinkach "Musicalu Garfielda" i "Wymarzonym Mężczyźnie".
  • Penelopa powstała specjalnie na potrzeby "Garfielda i Przyjaciół" , gdyż Jim Davis wprowadził ograniczenia odnośnie wprowadzenia Arleny do serialu - warunkiem miało być przedstawienie jej tak, jak chciał autor. Mark Evanier rozwiązał ten problem przez wprowadzenie Penelopy jako zamiennika dla Arleny.
  • Od szóstego sezonu, Penelopa stała się jedną z nielicznych żeńskich postaci, regularnie pojawiających się w serialu, tak jak Lanolina w "Farmie Orsona".

Galeria

Zdjęcia Penelopy ze wszystkich odcinków można obejrzeć tutaj .