FANDOM

Mały kot, Garfield go nienawidzi. Uważa się za najsłodszego kociaka na świecie. Zazdrości sukcesom Garfielda, i skrycie podkochuje się w Arlene. Lubi rocka choć nie lubi opery. Często denerwuje się na Garfielda, gdyż on wywala go do śmieci lub wysyła do Abu Dhabi.
0.jpg

Zawsze musi być w centrum uwagi.

Historia

Po raz pierwszy pojawił się w komiksie w 1979 roku, a ostatnio 8 września 2013. Nermal pojawia się również w Garfieldzie i Przyjaciołach oraz w The Garfield Show, podobnie jak w pełnometrażowych filmach Garfield Gets Real, Garfield's Fun Fest i Garfield Koty Górą. Kot o imieniu Nermal pojawił się w Garfield: The Movie, chociaż bardzo się różni od komiksowo-kreskówkowego oryginału.W uniwersum Garfielda Nermal jest jego głównym oponentem.

Fani często uznają Nermala za kotkę z powodu długich rzęs, jego niewieściej osobowości oraz ewidentnie żeńskiego głosu w zagranicznych dubbingach. W oryginalnej wersji językowejj Garfielda i Przyjaciół Nermalowi głosu użyczyła aktorka  Desiree Goyette. W The Garfield Show w rolę Nermala wcielił się Jason Marsden.

Galeria