Garfield Wiki
Advertisement
Garfield Wiki

Garfield Musical.png

Musical Garfielda (ang. The Garfield Musical) - odcinek z szóstego sezonu Garfielda i Przyjaciół.

Opis

Garfield doświadcza na własnej skórze, że powinien poświęcać Penelopie więcej uwagi niż jedzeniu.

Streszczenie

Penelopa czeka na Garfielda w pizzerii, w której zamieszkuje, rozważając, co ona widzi w kocurze, który notorycznie spóźnia się na randki, gdzie sama nie spędza z nim mile czasu i jeszcze musi płacić za wszystko. Gdy Garfield w końcu się zjawia, Penny miała nadzieję, że pójdzie z nim na dancing lub do klubu muzycznego; niestety dla niej, okazuje się, że po raz kolejny spędzą randkę w restauracji. Co prawda wziął ze sobą gitarę, lecz jego występ nie robi na Penny zbyt dużego wrażenia.

Kotka wychodzi zdegustowana z pizzerii tylko po to, by odkryć lepszego muzyka (znanego jako Pan Rock and Roll ) dającego występ w Kit Kat Klubie. Penny zakochuje się kocim piosenkarzu (ewidentnie urzekł ją jego głos - przyp. autora) i wraca do Garfielda tylko po to, żeby mu oznajmić koniec ich znajomości, co łamie serce pomarańczowemu kocurowi.

Garfield próbuje zapomnieć o Penelopie, co tylko nasila u niego wyrzuty sumienia. Przypadkowo znaleziony sklep muzyczny podsuwa Garfieldowi rozwiązanie problemu odbudowy znajomości z Penny - poprzez przebranie za Elvisa Presleya (Garfield ma podobną tuszę jak król Rock and Rolla pod koniec jego kariery - przyp. autora) i własny koncert w Kit Kat Klubie. Penelopa wychodzi z zauroczenia Panem Rock and Rollem i powraca do Garfielda.

Postacie

Główne postacie

Postacie drugoplanowe

  • Pan Rock and Roll
  • jego kapela
  • koty w Kit Kat Klubie

Ciekawostki

  • W tym odcinku Penelopa ma znacznie ciemniejszy odcień sierści i szminki niż w pozostałych odcinkach.
  • Garfield w stroju Elvisa Presleya wygląda dokładnie tak samo jak w pełnometrażowym filmie Garfield w Hollywood .
  • Gdy Penelopa wychodzi z restauracji, Garfield podchodzi do niej na paluszkach w taki sam sposób, jak Fred Flintstone porusza się podczas gry w kręgle.
  • Pan Rock and Roll wydaje się być ludzkiego wzrostu (patrz zdjęcia).
  • Pod koniec odcinka, w oryginalnej angielskiej wersji językowej Garfield-Elvis śpiewa "Don't you step on my blue suede paws !" ( "Nie depcz moich niebieskich zamszaków!" o ile dobrze pamiętam dubbing Jacka Kawalca - przyp. autora), co jest parodią popularnej piosenki rock-and-rollowej Blue Suede Shoes

Wpadki animatorów

  • Gdy Penelopa śpiewa o Garfieldzie, który każe jej płacić za randki, kolor jej małżowiny usznej zmienia się z cielistego na szary.
  • Nie wiadomo, skąd Pan Rock and Roll zna Penelopę i w jaki sposób jest świadomy jej obecności.
  • Podczas pogoni za Penelopą po pierwszym występie Pana Rock and Rolla w Kit Kat Klubie, Garfield wydaje się być wyjątkowo zwinny jak na kota z nadwagą. Najlepiej widać to na zdjęciach, gdzie skacze po dachach budynków - robi to niemal automatycznie i bezbłędnie.
  • Na samym końcu odcinka, gdy Garfield opuszcza scenę, Penelopa skacze jak królik w jego kierunku.

Galeria

Advertisement