FANDOM

Title screencap

Drugi Odcinek z Penelopą (ang. The Second Penelope Episode ) to odcinek z szóstego sezonu "Garfielda i Przyjaciół".

Opis

Kocica imieniem Lorelei usiłuje podebrać Penelopie Garfielda .

Streszczenie

Garfield i Penelopa spacerują wzdłuż zaułka, planując jak spędzić razem wieczór. Ponieważ Penny twierdzi,że "nie obchodzi ją, co będą robić, ważne żeby robili to razem", Garfield proponuje obejrzenie filmu "Potwory Kung Fu" , co nie przypada Penelopie do gustu.

Rozważania przerywa im samochód hycla, który zmusza ich do skoku z urwiska, dzięki czemu koty unikają rozjechania. Penelopa okazuje wdzięczność swojemu wybawcy, oferując mu spotkanie z Mamą. Garfieldowi nie udaje się sprzeciwić, gdyż rozmowę z Penelopą przerywa Lorelei, która nie dość, że usiłuje oczarować Garfielda na oczach Penelopy, to jeszcze bierze ją za siostrzenicę Garfielda. To podwójne faux pas drażni Penelopę w takim stopniu, że Penny siłą zaciąga Garfielda na film, którego nie tak dawno nie chciała oglądać. Lorelei planuje rozbicie ich znajomości, śmiejąc się przy tym.

W następnej scenie, Penelopa i Garfield jadą do kina dla samochodów na film o potworach Kung Fu. Penny wydaje się być zadowolona z przebiegu randki, podczas gdy Garfield bezskutecznie próbuje podebrać kelnerce pizzę na wynos. Wejście Lorelei do kina irytuje stójkowego, który najwyraźniej nie lubi kotów i dzwoni po hycla, podczas gdy Lorelei szuka Garfielda. W tym samym czasie Penelopa jest tak zachwycona randką, że przytula się do Garfielda (patrz galeria) i po raz drugi oświadcza, że chciałaby, żeby Garfield poznał Mamę. To oświadczenie woli przeraża kocura, który odbiera je jako chęć Penelopy do poślubienia go, więc Garfield opuszcza dach samochodu, na którym siedział z Penelopą, pod pretekstem szukania czegoś do jedzenia. Penny wyczuwa, że Garfield chce ją zostawić...

Spacerując pomiędzy samochodami, Garfield po raz drugi w tym odcinku spotyka Lorelei, która oczekuje pytania od kocura. Garfield oczywiście chciałby wiedzieć, gdzie jest stoisko z napojami, i próbuje odejść, lecz Lorelei łapie go i łaskocze po podbródku, co odpręża Garfielda. Nagle Penelopa odkrywa, co się dzieje - widok jej chłopaka w objęciach kocicy, która wcześniej ją obraziła, łamie jej serce i prowadzi do ucieczki z płaczem. Garfield dochodzi do wniosku, że popełnił błąd i biegnie za Penelopą ku irytacji Lorelei, która uznaje brak stałych emocji w Garfieldzie za objaw niedojrzałości emocjonalnej ( nazywając go "kociątkiem" ) i oznajmia, że "kiedyś znajdzie sobie prawdziwego mężczyznę", po czym opuszcza scenę.

W tym samym czasie załamana Penelopa opuszcza kino, kontemplując żal po zdradzie Garfielda tylko po to, żeby dać się złapać hyclowi wezwanemu przez stójkowego. W akcie desperacji, woła na pomoc Garfielda, który uświadamia sobie, że jego dziewczyna została złapana. Kocur naprawia swój błąd, kierując projektor filmowy prosto na kibitkę hycla - gdy kierowca pojazdu widzi potwora Kung Fu tuż za wycieraczkami, wpada w taką panikę, że rozbija samochód o reklamę coli i porzuca go przerażony. Penelopa zostaje po raz kolejny uratowana przed schroniskiem dla zwierząt i wybacza Garfieldowi zdradę.

Odprowadzając Penelopę do domu, Garfield potwierdza, że nic go nie łączy z Lorelei, więc Penelopa po raz kolejny oferuję Garfieldowi poznanie Mamy. Okazuje się, że Mama, której Garfield obawiał się przez cały odcinek, to właścicielka pizzerii, gdzie mieszka Penny, a nie matka Penelopy. W ostatniej scenie, Penny łaskocze Garfielda po podbródku, tak jak robiła to Lorelei.

Główne postacie

Postacie drugoplanowe

  • Lorelei
  • Mama
  • Hycel
  • Stójkowy w kinie dla zmotoryzowanych

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek w serialu, gdzie Penelopa nie ma rzęs (za wyjątkiem jednej sceny).
  • Garfield lubi, gdy samice z jego gatunku łaskoczą go w podbródek.
  • W niemieckojęzycznej wersji "Garfielda i Przyjaciół", ten odcinek nazywa się "Rendezvous mit Penelope", co dosłownie znaczy "Randka z Penelopą" , co widać tutaj http://www.fernsehserien.de/garfield-und-seine-freunde/folgen/floyds-grosser-auftritt-wo-bist-du-gestohlene-kuh-rendezvous-mit-penelope-90228
  • Penelopa zmienia swoje podejście do filmu o potworach Kung Fu - na początku nie ma ochoty na oglądanie go; a w trakcie seansu przekonuje się do niego.
  • Humor w tym odcinku obraca się wokół lęku Garfielda przed Mamą - przez większość czasu Garfield wierzy, że Penelopa chce go zapoznać z przyszłą teściową, dopiero pod koniec okazuje się, że po prostu chciała zaspokoić jego nienasycony apetyt na dania włoskiej kuchni.

Galeria