FANDOM

Arlene
Arlene-copie-250x300
Gatunek: Kot
Właściciel: Brak
Ulubione jedzenie: Myszy
Ulubione zajęcie: Łapanie myszy, Randki z Garfieldem
Wiek: 34 Lata
Płeć: Dziewczyna
Kolor: Różowy

Arlene - Bezdomna kotka która jest dziewczyną Garfielda w komiksach, filmach i Garfield Show. W paskach komiksowych Garfield często jej mówi, że myśli tylko o sobie. Arlene ma różowe futerko i czerwoną szminkę na ustach. Bardzo lubi jeść myszy i nie znęca się nad psami tak jak Garfield, ale raz kopnęła Odiego.

Historia

Po raz pierwszy wystąpiła w komiksie z 17 grudnia 1980 roku, ale jej imię zostało ujawnione dzień później. Arlene pojawiała się w komiksach regularnie w latach 80., potem znacznie rzadziej aż do 2014 roku, kiedy to częstotliwość jej występowania wzrosła.

Związek z Garfieldem

Garfielda i Arlene łączy raczej luźny związek w komiksach, gdzie opisywana często drwi z kocura, a nierzadko posuwa się do rękoczynów względem niego. Garfield też nie jest bez winy, uparcie manifestując samouwielbienie i dokuczając Arlenie.

Lubi siedzieć wieczorem z Garfieldem na płocie i z nim rozmawiać, chociaż rzadko kiedy rozmowy mają pomyślny dla niej przebieg.

Od 2007 roku związek Garfielda i Arlene zaczął się poprawiać - chociaż w komiksach nadal dochodzi między nimi do nieporozumień, filmy i Garfield Show przedstawiają ich jako parę.

Galeria